ITHO BEWIJST

ITHO BEWIJST

Categorie
Business-to-Business
Adverteerder
ITHO
Bureau
Admix·Zaken zijn Zaken
Jaar
2005
Paginanummer
38

Doelstelling

1. Itho binnen haar belangrijkste marktgebieden positioneren als product leader. 2. Eén eenduidig en onderscheidend merkbeeld neerzetten, op basis van de uiteenlopende producten en voor de uiteenlopende doelgroepen.

Doelgroep

Installateurs, architecten, adviseurs, groothandels, keukenspeciaalzaken, projectontwikkelaars, woningbouwverenigingen.

Concept

Itho draagt met innovatieve producten al jaren bij aan een beter en energiezuiniger leef- en werkklimaat. Het is tijd om de bescheidenheid af te schudden en hun wezenlijke rol aan te tonen. Niet met vage beloften, maar met concrete bewijzen en feiten. Vertaald naar heldere gebruikersvoordelen.

Media- en middelenstrategie

Print, dm, beursdeelname.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken