IT MUST BE LOVE

IT MUST BE LOVE

Categorie
Vrije Tijd
Adverteerder
Eredivisie CV
Bureau
2009
Jaar
2008
Paginanummer
589

Doelstelling

Het succesvol lanceren van de nieuwe betaalzender van de Eredivisie clubs: Eredivisie Live. Duidelijk maken dat iedereen “thuis” zonder moeite live Eredivisie wedstrijden kan kijken.

Doelgroep

Huidige kijkers/abonnees van live Eredivisie voetbal. Seizoenkaarthouders, clubcard houders en toegewijde voetbalfans (met toegang tot digitale tv).

Concept

Met het thema “It must be Love” appeleren aan de toewijding van de fans om zo “de passie voor voetbal” te verkopen, een product dat je als echte voetbalfan niet mag missen.

Media- en middelenstrategie

In de eerste fase Eredivisie Live via een through the line campagne massamediaal introduceren en communiceren dat Eredivisie Live nu overal voor iedereen bereikbaar is. In de tweede fase binding met de fans versterken en uitbouwen van de community. De doelgroep wordt specifiek getarged op voetbalgerelateerde plekken. De media die de 18 clubs tot hun beschikking hebben worden hierbij nadrukkelijk ingezet.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken