Is uw bedrijf wel voorbereid op het effect van radioreclame?

Is uw bedrijf wel voorbereid op het effect van radioreclame?

Categorie
Business-to-Business
Adverteerder
RADIO ADVIES BUREAU
Bureau
TBWANEBOKO
Jaar
2015
Paginanummer
58

Doelstelling

De doelgroep laten horen, inzien en ervaren dat het inzetten van radio als reclame medium tot overdonderend (commercieel) succes kan leiden.

Doelgroep

Adverteerders en hun (media)bureaus.

Concept

In korte radio-interviews worden ondernemers gevraagd over de overdonderende gevolgen van het inzetten van radioreclame. Al snel wordt op bizarre wijze duidelijk waar succesvolle radioreclame toe kan leiden. De campagne richt zich daarom op de vraag: Is uw bedrijf wel voorbereid op het effect van radioreclame?

Media- en middelenstrategie

De campagne is uitgerold via alle deelnemende RAB radiozenders en via (digitale) banners op marketingcommunicatie websites. Daarbij werd de doelgroep opgeroepen op de website 'meermetradio.nl' een test in te vullen of zij wél voorbereid zijn op het succes van radioreclame. Via een aantal korte vragen wordt er een semi persoonlijk advies gegeven. De test is al ruim 2000 keer compleet ingevuld. Daarnaast heeft het Radio Advies Bureau telefonisch tientallen mogelijke radioadverteerders te woord gestaan.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken