Is onze technologie bij jou in juiste handen?

Is onze technologie bij jou in juiste handen?

Categorie
Corporate, Employer Branding & Internal Communication
Adverteerder
MINISTERIE VAN DEFENSIE
Bureau
Steam
Jaar
2018
Paginanummer
158

Doelstelling

Positioneren van Defensie als hoogtechnologisch werkgever. Daarmee verrijken en verbeteren we het imago van Defensie als (technisch) werkgever om de overweging bij Defensie te gaan werken te vergroten.

Doelgroep

Influentials en een brede wervingsdoelgroep (m/v, 16-28 jaar).

Merkomschrijving

Technologie speelt een steeds grotere rol in de uitdagingen van deze tijd. Dat geldt ook voor het werk bij Defensie. Defensie loopt voorop in deze technologische ontwikkelingen.

Concept

Technologie verrijkt ons leven. Het brengt nieuwe kansen maar ook nieuwe bedreigingen met zich mee. Defensie is voorbereid op de bedreigingen van de toekomst. En zoekt mensen die met hun technische kennis willen bijdragen aan vrede en veiligheid.

Media- en middelenstrategie

Breed bereik behalen onder de verschillende doelgroepen door middel van TV commercial (tbv influentials), online video (tbv wervingsdoelgroep) en impactvol bereik onder de wervingsdoelgroep met bioscoopreclame. Online landde de campagne op het platform DEFLAB, hier wordt de Defensie-technologie uitgediept aan de hand van artikelen/items.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken