Introductiecampagne De Garage

Introductiecampagne De Garage

Categorie
Geïntegreerde Communicatie
Adverteerder
Pon's Automobielhandel
Bureau
Eigen Fabrikaat
Jaar
2011
Paginanummer
320

Doelstelling

Pon introduceert een universele formule voor reparatie en onderhoud, gericht op alle automerken. Voor deze formule is een naam, huisstijl en communicatieconcept ontwikkeld. De nieuwe formule kent in 2011 een pilot, met een eerste vestiging in Boxtel en wordt vanaf 2012 verder landelijk uitgerold. Er is een introductiecampagne ontwikkeld met als doelstellingen 1) bekendheid geven aan naam en propositie 2) aantrekken van zowel VAG als andere merkrijders.

Doelgroep

Mannen en vrouwen van 25 jaar en ouder die maximale zekerheid voor hun iets oudere auto willen tegen een betaalbare prijs. Voelt zich nu vaak overrompeld en/of slecht geïnformeerd. Zowel VAG, als 'vreemd' merkrijders.

Concept

Introductie van De Garage middels een teaserfase gevolgd door een introductie- en salesfase. Net zo vanzelfsprekend als dat je voor je brood naar de bakker gaat, ga je met je auto naar de Garage. Kwaliteit van de vakman. Transparant, nuchter en waar voor je geld. In een heldere en directe toon verwoord.

Media- en middelenstrategie

DM, print (lokaal dagblad), abri, instore, promoteams, guerilla, online en PR.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken