Pon introduceert een universele formule voor reparatie en onderhoud, gericht op alle automerken. Voor deze formule is een naam, huisstijl en communicatieconcept ontwikkeld. De nieuwe formule kent in 2011 een pilot, met een eerste vestiging in Boxtel en wordt vanaf 2012 verder landelijk uitgerold. Er is een introductiecampagne ontwikkeld met als doelstellingen 1) bekendheid geven aan naam en propositie 2) aantrekken van zowel VAG als andere merkrijders.
Mannen en vrouwen van 25 jaar en ouder die maximale zekerheid voor hun iets oudere auto willen tegen een betaalbare prijs. Voelt zich nu vaak overrompeld en/of slecht geïnformeerd. Zowel VAG, als 'vreemd' merkrijders.
Introductie van De Garage middels een teaserfase gevolgd door een introductie- en salesfase. Net zo vanzelfsprekend als dat je voor je brood naar de bakker gaat, ga je met je auto naar de Garage. Kwaliteit van de vakman. Transparant, nuchter en waar voor je geld. In een heldere en directe toon verwoord.