Introductie van de Coca-Cola-4-pack.

Introductie van de Coca-Cola-4-pack.

Categorie
Fast Moving
Adverteerder
Coca-Cola Enterprises Nederland B.V.
Bureau
Selmore
Jaar
2006
Paginanummer
227

Winnaar 2006

Doelstelling

Introduceer het nieuwe 4-pack van Coca-Cola en zorg dat deze verpakkingsvorm z’n weg vindt naar gezinnen.

Doelgroep

Moeders die het merk minder top of mind lijken te hebben dan jongeren en bij wie de positieve beleving van het merk wat is weggezakt.

Concept

Coca-Cola neerzetten als wereldmerk dat gezinnen verbroedert en het opnieuw voorzien van deze sterke emotionele lading. Het nieuwe, handige Coca-Cola-4-pack is als gezinsverpakking daarvoor het uitgelezen product. Het brengt de ‘whole family’ samen, en met de whole family bedoelen we het ‘archetypische’ gezin, dat overal ter wereld dezelfde gezinssituaties beleeft. Het gebruik van de Coca-Cola Hill Top-song in een modernere versie heeft dit effect nog een keer versterkt.

Media- en middelenstrategie

Breed zichtbaar en hoorbaar op televisie en radio ingezet met commercials met verschillende muziekvariaties, op de winkelvloer breed ondersteund met schapacties en een speciale 3+1-promotie. TVC ‘4-pack’
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken