Previewfase: Global launchcampagne ATL, waarin de USP's van de nieuwe telefoon centraal staan. Lokaal geactiveerd met Samsung pop-upstores en in-storestudio's waar mensen de camera van hun eigen smartphone kunnen vergelijken met de camera van de Samsung Galaxy S7. Spectaculairs en winkelmaterialen ondersteunen de boodschap. Afgesloten met een pre-orderactivatie. Launchfase: de global launchcampagne maken we relevant met de lokale engagementcampagne: 'The Worst Instagram-Account. Ever.' Een verhaal over de instagrammer Rúnar Jonsson dat zich afspeelt in IJsland, het land met de langste twilight ter wereld. Het verhaal wordt vertelt in een online film en komt samen op Rúnars Instagram. Activatiefase: met het platform 'Own the Twilight' nodigen we de doelgroep uit om perfecte twilightfoto's te maken en via social media te delen. Online campagne met eigen website waar mensen hun foto's kunnen uploaden. De campagne wordt aangejaagd door; Online video, pre-rolls, banners, branded content met een korte cursus foto's maken in de twilight, Digitale OOH tijdens de twilight in ochtend- en avondspits, short movie in de bioscoop en de deelnemers komen in RTL Weer als owner van de twilight van de dag. #ownthetwilight