Introductie Rexona biorythm

Unilever Home and Personal Care / Lowe & Draftfcb

Bekijk deze campagne op pagina 334 van het SAN Jaarboek 2007.

Adverteerder
Unilever Home and Personal Care
Titel
Deodorant
Bureau
Lowe & Draftfcb
Account
Charles Borremans, Eddy Salfischberger, Elwira Stuur, Annemiek Moerman, Irene van Deijl
Copy
Marcel Vosse
Art
Dagan Cohen, Robin Blitzblum, Taco Zuidema, Peter van Driel
Strateeg
Marc Leurs
Opdrachtgever
Sander Ruys
Illustraties
Martijn Hogekamp (design), Catharina Estrada (illustraties)
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van Unilever Home and Personal Care
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van Lowe & Draftfcb
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Geïntegreerde Communicatie
Meer Geïntegreerde Communicatie inzendingen

Geïntegreerde Communicatie

Doelstelling

Zet Rexona biorythm neer als de deodorant, die perfect aansluit bij het actieve leven van de vrouw. Informeer vrouwen over de nieuwe biorythm-deodorant van Rexona. De deodorant, die met ze ‘meewerkt’.

Doelgroep

Jonge vrouwen.

Strategie/Concept

Laat zien, dat de nieuwe biorythm-deodorant van Rexona vrouwen in staat stelt om hun actieve leven te leiden, zonder zich druk te maken over transpiratie. De unieke technologie van Rexona biorythm zorgt ervoor, dat wanneer het lichaam harder werkt, de deodorant ook harder gaat werken. Van belang hierbij is je biotitme: het natuurlijk ritme van de biologische cycli van een mens, waardoor het functioneren in fysiek, emotioneel en intellectueel opzicht bepaald wordt. Je bioritme bepaalt dus, hoe je je dagelijks voelt. Op www.mijnbioritme.nl geeft Rexona biorythm inzicht in je bioritme. Niet in een kille grafiek, maar door middel van warme, sierlijk geanimeerde illustraties. De tips en verschillende interactieve functionaliteiten helpen je om je dag telkens optimaal te besteden, hoe je je ook voelt. Door het invullen van je geboortedatum op de website, zie je direct hoe je er fysiek, emotioneel en intellectueel voor staat.

Media- en middelenstrategie

Snel brede bekendheid opbouwen voor de boodschap door de inzet van televisie en outdoor. Tevens inzet van print. In al deze middelen werd verwezen naar de interactieve website www.mijnbioritme.nl. Verder introduceerde Rexona biorythm als eerste deodorantmerk een eigen online radiostation, die muziek liet horen, passend bij je bioritme.

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen