Introductie nlgroeit

Introductie nlgroeit

Categorie
Business-to-Business
Adverteerder
NLGROEIT
Bureau
Ceci n'est pas un bureau
Jaar
2016
Paginanummer
53

Doelstelling

Bekendheid en interesse voor het nieuwe coachingsplatform voor groeiondernemers nlgroeit (een initiatief van het ministerie van EZ i.s.m. KvK en het ondernemersplatform NLevator). nlgroeit is een platform waarin succesvolle ondernemers zich als mentor aanbieden voor groeiondernemers.

Doelgroep

MKB ondernemers (met een jaaromzet > €1 miljoen) die aanlopen tegen de uitdagingen die groei aan de ondernemer stelt.

Concept

Succesvolle ondernemers als Harold Goddijn (TomTom), Pieter Zwart (Coolblue) en Heleen van Oordt (DQ&A Group) nemen andere ondernemers letterlijk of figuurlijk op hun schouders en symboliseren zo kernachtig de propositie van nlgroeit: nlgroeit maakt ondernemers groter. Groeien met behulp van ervaren mentoren die weten waar je bij groei tegen aanloopt. Op het online platform kun je zien welke mentor er beschikbaar is en bij jou past.

Media- en middelenstrategie

Brede media gericht op awareness, zoals radio, Telegraaf en AD en displaybannering en e-dm's gericht op traffic naar het centrale platform: nlgroeit.nl
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken