Introductie C-Crosser

Introductie C-Crosser

Categorie
Durables
Adverteerder
Citroën Nederland
Bureau
Euro RSCG Amsterdam
Jaar
2007
Paginanummer
173

Doelstelling

Geef de nieuwe Citroën C-Crosser een onverwacht en impactful momentum op de dag van introductie.

Doelgroep

Mannen 40-49 jaar

Concept

Begin een ‘bevrijdingsactie’ van de C-Crosser bij het hoofdkantoor van Citroën in Amsterdam. Maak gebruik van spandoeken op het gebouw die geïnspireerd en gebaseerd is op de pay-off van de pre launch: ‘Born To Be Free’.

Media- en middelenstrategie

Maak gebruik van free publicity en vertrouw op de ‘nieuwswaarde’ van de actie. Een persbericht werd verstuurd naar vakbladen en dagbladen. De introductieactie werd opgepikt door de pers en kreeg op meer dan tien sites media-aandacht.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken