Fase 1 direct persoonlijk contact: persoonlijke benadering van grootzakelijke aanbieders. Fase 2 direct mail BtoB: benadering van kleinzakelijke aanbieders middels gepersonaliseerde DM met origineel aanbod tot samenwerking. Response: 9,3%. En de 1e persaankondiging. Fase 3 massamedia & PR: televisie wordt ingezet om bekendheid te genereren. De 2e persaankondiging; in de eerste 4 maanden al meer dan 150.000 2ehands boeken verkocht. De resultaten van de strategie zijn succesvol te noemen. Het aantal aangesloten verkopers, en het daarmee beschikbare aanbod, overtreft de verwachtingen en de doelstellingen; 105 professionele verkopers en ruim 40.000 consumentenverkopers. Bekendheid bereikt eind 2007 het niveau van 50%. Na 100 dagen al meer bekendheid dan De Slegte in 100 jaar. En eind 2007 is 1 op 10 verkochte boeken bij bol.com een 2ehands exemplaar. De televisiecommercial is bij de STER/Gouden Loeki tot beste commercial van de maand augustus gekozen.