Into the Frame

Into the Frame

Categorie
Durables
Adverteerder
PORSCHE
Bureau
Achtung
Jaar
2017
Paginanummer
204

Winnaar 2017

Doelstelling

Er rijden ongeveer 15.000 klassieke Porsches in Nederland. Ongeveer 7000 hiervan zijn onbekend bij Porsche. Met deze campagne slaagden we erin om met een flink aantal hiervan in contact te komen.

Doelgroep

Bezitters van een klassieke Porsche.

Merkomschrijving

Porsche is hét merk voor liefhebbers van sportauto's. In het DNA van iedere Porsche zit ultieme sportiviteit.

Concept

Hoe verleiden we klassieke Porsche eigenaren om met ons in contact te komen? We bieden ze een unieke rijervaring. Een uitdagende route door Nederland met als ultieme beloning de enige foto die je onmogelijk zelf van je Porsche kan maken: met jezelf achter het stuur. De foto wordt gemaakt door een automatische foto-opstelling en kan worden opgehaald bij de dealer. Alle foto's zijn verenigd in een koffietafelboek, met een unieke coverfoto voor iedere deelnemer.

Media- en middelenstrategie

7000 onbekende rijders vind je niet door niet met hagel te schieten, maar door je te begeven onder liefhebbers op blogs en fora. Op de campagnesite konden de routes worden opgevraagd, na opgave van het kenteken. Gedurende 8 weekenden kwamen honderden Porsche-eigenaren per dag hun foto ophalen bij de dealer.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken