Naast de integratie van Intertoys en Testpiet in 'Op Weg naar Pakjesavond' is Testpiet en haar Testpiet Topper 360 graden doorvertaald en aangejaagd via de kanalen van Nickelodeon en alle eigen Intertoys middelen. Van winkels tot nieuwsbrieven, website, radio en tv. 'Op Weg Naar Pakjesavond' wordt door Intertoys geclaimd middels Testpiet, co-ontwikkeling van het script en gecommuniceerd middels billboarding, promo's en in de h-a-h folder en online kanalen van Intertoys. Daarnaast zijn er 6 online vlogs gemaakt waar Testpiet speelgoed test en een Testpiet Topper uitdeelt. De vlogs zijn te volgen op YouTube en via het online platform nickelodeon.nl/testpiet en intertoys.nl/testpiet. Ook kunnen kinderen daar live chatten met Testpiet. Om awareness en traffic te creëren naar de winkel zijn Testpiet en haar Testpiet Toppers doorgetrokken op de Intertoys winkelvloer middels POS materiaal, een Testpiet Topper speurtocht voor kinderen en Meet & Greets met Testpiet in de winkel. Via het facebook kanaal van Nickelodeon en Intertoys worden de vlogs, Meet & Greets en chats aangejaagd. Daarnaast werd het winkelpersoneel betrokken bij de campagne middels een auditieronde voor een rol als winkelmanager in de vlogs.