Internet of Things

Internet of Things

Categorie
Business-to-Business
Adverteerder
VODAFONE BUSINESS
Bureau
LVB
Jaar
2019
Paginanummer
58

Nominatie 2019

Doelstelling

Vodafone wil zich positioneren als dé partner op gebied van Internet of Things & Smarter Working voor ondernemers in Nederland. Vanuit 'Ambitie' als centraal thema was het genereren van quality traffic en leads het doel van de campagne.

Doelgroep

MKB en grote bedrijven (+250 medewerkers) in o.a. zorg, landbouw, logistiek en retail.

Merkomschrijving

Vodafone is wereldwijd de grootste aanbieder van internet gebaseerde business-toepassingen. Vanuit een partnerrol helpt Vodafone ondernemers bij het verkennen van de mogelijkheden van IoT & Smarter Working en het daadwerkelijk ontwikkelen en implementeren ervan.

Concept

Techniek maakt veel mogelijk, menselijke ambitie maakt het verschil. We brengen bevlogen ondernemers in beeld die de nieuwste technieken inzetten om hun ambities te verwezenlijken. Met Vodafone als partner werden zij koploper in hun business.

Media- en middelenstrategie

Geen vraag over IoT en Smarter Working blijft onbeantwoord met herovideo's waarin Sander Schimmelpenninck ondernemersverhalen reconstrueert, explainervideo's en downloadable longreads. Distributie verloopt via Youtube, Facebook, Linkedin, Plista en Teads met videofragmenten en social visuals.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken