INTERNET IN YOUR POCKET

INTERNET IN YOUR POCKET

Categorie
Dienstverlening
Adverteerder
T-MOBILE
Bureau
Saatchi & Saatchi
Jaar
2005
Paginanummer
157

Doelstelling

Introduceren van ‘echt internet op je mobiel’ en aanzetten tot gebruik.

Doelgroep

Mensen in de leeftijdsgroep 20 - 35 jaar, met de nadruk op mannen.

Concept

De doelgroep maakt veel gebruik van internet thuis en op het werk. Desondanks zijn deze mensen nog niet erg warmgelopen voor de tot nu toe beschikbare mogelijkheden tot mobiel internetten. Dit betrof echter afgebakend internet, dus gecontroleerde content. Nú introduceert T-Mobile het echte internet. Maar mensen kunnen zich moeilijk voorstellen wat mobiel internet voor hen kan betekenen. We willen hen inspireren met praktijkvoorbeelden die laten zien wat je ermee kunt doen. Door het introduceren van een flat fee is de drempel om het te proberen laag.

Media- en middelenstrategie

Een focus op outdoormedia ligt bij mobiel internet voor de hand. Immers, juist dan bereiken we de mensen in situaties en op locaties waar de gepresenteerde voorbeelden direct illustratief en inspirerend werken.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken