Interbest in actie

Interbest / Being There

Bekijk deze campagne op pagina 50 van het SAN Jaarboek 2011.

Adverteerder
Interbest
Titel
Snelwegreclame
Bureau
Being There
Account
Lisette Morssink
Copy
Bart Heijboer, Erwin Schieven, Wilbert Leering
Art
Pieter Scheltema, Emiel van Beek
Opdrachtgever
Meindert van den Heuvel, Wolter Klinkert
Fotografie
David Finato
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van Interbest
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van Being There
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Business-to-Business
Meer Business-to-Business inzendingen

Business-to-Business

Doelstelling

Herpositioneer Interbest. De bestaande opvatting over Interbest was die van functionele reclamemastenexploitant. De beoogde positie is die van slimme, originele en meedenkende mediapartner.

Doelgroep

Adverterend en media-adviserend Nederland.

Strategie/Concept

Groter. Sneller. Verrassender. Het olympische campagnemotto van Interbest. Voor de verschillende doelgroepen zijn verschillende verrassende en originele activaties ontwikkeld. Bewust is hierbij gekozen voor een bonte verschijningsvorm. Elke campagne had haar eigen gezicht, maar het onderliggende karakter was duidelijk hetzelfde: inlevend en zelfverzekerd, zonder zichzelf al te serieus te nemen. De optelsom van alle initiatieven was de periodieke 'razendsnelle' e-nieuwsbrief: een goed verhaal in minder dan 100 seconden.

Media- en middelenstrategie

Snelwegreclame, radio, tv, dagbladen, communicatie-vakbladen, dm en direct e-mail.

Ga naar de campagnesite

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen