Interactieve TV op al je schermen

Interactieve TV op al je schermen

Categorie
Dienstverlening
Adverteerder
TELFORT
Bureau
N=5
Jaar
2013
Paginanummer
164

Doelstelling

De positie van Telfort op de Alles-in-1-markt versterken door de bekendheid fors te verhogen, de merkvoorkeur voor Telfort uit te bouwen en de verkoop te laten stijgen.

Doelgroep

Gezinnen met kinderen die vallen onder de majority. Mensen die niet vooroplopen als het gaat om telecom, maar wel graag meedoen in de wereld van vandaag. Prijs is een belangrijk keuzecriterium, maar ze weten ook dat goedkoop vaak duurkoop is.

Concept

Telfort is relatief onbekend als aanbieder van een Alles-in-1-pakket voor thuis. Bovendien zijn er twijfels over of Telfort echt interactieve televisie biedt. Daarom ontwikkelden we een campagne waarin we Telfort laten zien als volwaardig aanbieder van interactieve televisie. In de communicatie van de grote Alles-in-1-merken ligt de focus op de mogelijkheid om interactieve televisie te kijken op al je schermen. Dit is ook de hoofdboodschap van marktvolger Telfort. De inmiddels bekende ex-miljonair Hans van de Berg laat zien hoe het hele gezin profiteert van het Telfort Alles-in-1 pakket met interactieve televisie op alle schermen. Zo kan hij, net als vroeger, overal in huis televisiekijken. Zelfs in de badkamer. Maar dan wel conform de merkbelofte van Telfort: supervoordelig.

Media- en middelenstrategie

De middelenstrategie volgt het model: touch-tell-sell. Touch: de kernbelofte van Telfort emotioneren we op tv. Zo geven we het merk grote zichtbaarheid. Onderzoek leert dat de effecten van alle overige middelen worden versterkt door positieve effecten van tv-commercials. Met de inzet van out-of-home, social media, pre-rolls en online mastheads op veel bezochte sites versterken we touch. Tell: we informeren de doelgroep over de proposities met advertenties, huis-aan-huis, folders en de website. Sell: radio, banners, im's en de winkels zetten we actiematig in, met een concreet aanbod van Alles-in-1. Zo ontstaat een mooi coherent geheel.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken