Inter Access opent

Inter Access opent

Categorie
Personeel
Adverteerder
Inter Access
Bureau
inc-21
Jaar
2006
Paginanummer
446

Doelstelling

Potentiële werknemers naar de jobportal van Inter Access halen en ze daar hun cv laten uploaden. Kwantitatieve doelstelling: gemiddeld 50 cv’s per week.

Doelgroep

De zelfbewuste ICT professional (minimaal 3 jr. ervaring) die het beste uit zijn carrière wil halen. Er wordt op hem gejaagd, maar hij laat zich niet opjagen en maakt bewuste keuzes.

Concept

Inter Access zoekt geen jobhoppers, maar wil een bewuste keuze zijn voor ICT professionals. Natuurlijke momenten in het jaar voor bezinning, twijfel en contemplatie worden gebruikt om de Inter Access jobportal onder de aandacht van de doelgroep te brengen. Hier kun je je cv uploaden en vind je de Inter Access i-opener. Een interactieve tool die achterhaalt in hoeverre jouw mentaliteit matcht met die van Inter Access. Niet met saaie vragen, maar met verrassende foto’s en afbeeldingen. De i-opener zet Inter Access meteen neer als een eigenzinnige en onconventionele werkgever: Inter Access opent. Inter Access gebruikt de uitkomsten van de test om mensen met het juiste cv actief te benaderen.

Media- en middelenstrategie

Radio is gekozen als hoofdmedium. Relatief kostenefficiënt met een hoog bereik onder werkend Nederland in de leeftijdsgroep van 20-40 jr. Zeker in de spits op zenders als Radio 538, 3FM en BNR. Omdat de ICT doelgroep bovengemiddeld online vertegenwoordigd is en we vooral traffic naar de Inter Access jobportal willen genereren, is online breed ingezet met bannering op verschillende ICT sites. De campagne is meteen een haakje om interne trots te kweken en het bestaande joiners fee programma nieuw leven in te blazen. En voor werving- en selectiebureaus is de campagne een mooie aanleiding om Inter Access ook daar top-of-mind te maken.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken