Instant poster power

Instant poster power

Categorie
Business-to-Business
Adverteerder
Océ-Technologies B.V.
Bureau
Lemon scented tea
Jaar
2011
Paginanummer
54

Doelstelling

Internationale introductie van de Océ Color wave printer. Creeër free publicity rondom introductie. Genereer leads en ondersteun sales force.

Doelgroep

Drukkerijen, copyshops, Océ-verkoopmedewerkers.

Concept

Het verhaal gaat over twee jongens die met hun Volkswagenbus de wereld in gaan en verschillende mensen bezoeken: voor elke situatie ontwikkelen zij ter plekke een poster. Hiermee laten we zien wat de kwaliteiten en creatieve mogelijkheden zijn van de printer én claimen we 'instant poster printing'.

Media- en middelenstrategie

De USP's van de printer zijn vervat in een bijzonder en inspirerend verhaal over ondernemerschap en creativiteit: "Freedom of creative expression". Het verhaal wordt verteld via een mockumentary die voor PR en traffic naar de website zorgt. Hier is meer informatie over de printer te vinden en kunnen contactgegevens achtergelaten worden. De salesforce zorgt voor follow-up van deze leads en gebruikt de film als opening voor salesgesprekken. Free publicity was enorm en de verkoop ligt boven de doelstelling.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken