Inspiring workplaces

Inspiring workplaces

Categorie
Smart Idea
Adverteerder
TRIBES
Bureau
The Communication Company (TCC)
Jaar
2017
Paginanummer
373

Doelstelling

Tribes gaat over inspireren; leren van dingen die traditionele stammen doen, die wij als 'business nomads' vergeten zijn. Doelstelling was om de huurders bij Tribes hier op een verrassende manier mee te confronteren. En zo duidelijk te maken dat een 'inspiring workplace' niet alleen over styling, maar vooral ook over stories gaat.

Doelgroep

De huurders van de Tribes vestigingen, waarbij elke vestiging gebaseerd is op een specifieke stam.

Merkomschrijving

Tribes biedt 'Inspiring workplaces'.

Concept

Symbolisch refereren we aan de traditionele stammen van wie de 'business nomads' iets kunnen leren: - Work/life balance: Gratis op vrijdag mee naar huis te nemen pluimchrysanten ('schapekoppen') refereren aan het gerecht dat een Kazakh serveert aan de mensen die hij gemist heeft. - Verspilling: Een bloedsinaasappel-smoothie refereert aan de minimale hoeveelheid bloed die een Masai eenmalig en in geval van nood afneemt bij z'n runderen om zich te voeden. - Positief denken: altijd Happy Hour als het om 5 uur regent refereert aan het feit dat volgens de Mursi regen gelijk is aan leven.

Media- en middelenstrategie

Fysieke producten & POS materialen op de vestigingen.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken