ING DE BANK VOOR STARTERS

ING DE BANK VOOR STARTERS

Categorie
Dienstverlening Financieel
Adverteerder
ING Bank
Bureau
Leukwerkt Worldwide, Let’s be frank
Jaar
2008
Paginanummer
186

Doelstelling

Maak -voorafgaand aan- samengaan van ING Bank en de Postbank duidelijk dat ING een goede bank voor starters is.

Doelgroep

Consumenten tussen 25-40 jaar. Oriëntatie is uitvoerig en keuze van bank obv deskundigheid en enthousiasme

Concept

Starters zien ING Bank als deskundige zakelijke bank maar niet als bank voor starters, in tegenstelling tot de Postbank. Camp. sorteert voor op de toekomst: de combinatie van toegankelijkheid en gemak van de Postbank en advieskracht van ING Bank. Campagne maakt duidelijk dat ING er is voor starters in woord maar ook door het zichtbaar te maken.

Media- en middelenstrategie

Brede media-inzet, aansluitend op oriëntatieproces doelgroep, zowel klassiek als onconventioneel. In TV- en radiocomm. wil ING duidelijk maken dat starters welkom zijn. In het tv-programma en website ‘Mijn Tent is Top’ deskundigheid etaleren, joint promotion met Radio538, levend bewijs van propositie in webfilmpjes, DM, instore materiaal, bannering, deelname aan KvK Startersdagen, actieve PR, incentiveprogramma´s en interne comm.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken