Influencer worden?

Influencer worden?

Categorie
Corporate
Adverteerder
RADBOUD UNIVERSITEIT
Bureau
Total Design
Jaar
2021
Paginanummer
134

Winnaar 2021

Doelstelling

Radboud Universiteit heeft als eerste universiteit duurzaamheid integraal opgenomen in het verplichte curriculum van al haar opleidingen. Groot nieuws dat Radboud op een impactvolle manier wil brengen.

Doelgroep

Primair: toekomstige en huidige studenten; wetenschappers en medewerkers Radboud. Secundair: stakeholders en algemeen publiek.

Merkomschrijving

‘Significant Impact’ is waar Radboud Universiteit voor staat. Met het campagnethema ‘Je bent nodig’ doen we een appél op (jonge) mensen om met wetenschap bij te dragen aan een betere wereld. Vanaf November 2021 maakt Radboud deze belofte helemaal waar door duurzaamheid integraal onderdeel te maken van alle opleidingen.

Concept

Vlak voor Black Friday vragen we aandacht voor de massaconsumptie en de daarmee gepaard gaande vervuiling van de aarde. We organiseren de ‘Radboud Impact Day’. Voor eigen medewerkers, toekomstige en huidige studenten, wetenschappers en de pers.
Op deze dag lanceren we een impactvolle film van 1 minuut waarin we jonge mensen oproepen om echt invloed uit te oefenen op de grote vraagstukken van deze tijd. Want deze generatie heeft een unieke en eenmalige kans om de wereld blijvend te veranderen.
Influencer worden? Je bent nodig.

Media- en middelenstrategie

Aangezien het mediabudget beperkt is investeren we al het beschikbare mediabudget in één dag: de ‘Radboud Impact Day’. High-impact media worden ingezet om de pers te activeren. Een estafette van media momenten; een kick-off waarin de film wordt gedeeld door hoogleraren en medewerkers van de Radboud Universiteit, ondersteund door relevante influencers, Home Page Take Overs, een Twitter Takeover en TV-commercials op primetime televisie voor het 18:00 & 20:00 uur NOS Journaal, RTL Nieuws en voor Jinek en Op1.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken