Influencer marketing x DOOH

Influencer marketing x DOOH

Categorie
Smart Idea
Adverteerder
SENSAI
Bureau
1AM Agency
Jaar
2021
Paginanummer
406

Doelstelling

De consideratie van SENSAI producten in aanloop naar moederdag verhogen.

Doelgroep

Dames tussen de 30-60 jaar die willen investeren in de allerbeste huidverzorging.

Merkomschrijving

Het merk SENSAI laat zich het beste omschrijven door de brandslogan ‘The Sense and Science of Japan’ en de belofte om Silk Skin, een huid als zijde te krijgen. SENSAI is een 100% Japans merk en maakt authentieke Japanse schoonheidsrituelen toegankelijk voor elke man of vrouw. ‘The Sense’ verwijst naar inspiratie in de natuur enerzijds maar ook een focus op natuurlijke en individuele schoonheid anderzijds. SENSAI adverteert niet met een ideaalbeeld, maar wil iedereen zijn of haar mooiste huid laten onthullen.

Concept

Exterion Media heeft een unieke samenwerking gestart waarin influencer marketing voor het eerst haar platform uitbreidt op een ander medium. Door het creëren van een extra scherm in een andere omgeving, wordt het bereik van influencers vergroot. Op deze manier zijn adverteerders met hun vertrouwde ambassadeur zichtbaar rondom de verkooppunten waardoor ze slim gebruik maken van het laatste contactmoment voor de aankoopbeslissing.

Media- en middelenstrategie

Instagram & Digital Out-of-Home
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken