IN HET HART VAN DE GEZONDHEIDSZORG

IN HET HART VAN DE GEZONDHEIDSZORG

Categorie
Business-to-Business
Adverteerder
VvAA
Bureau
Roorda Reclamebureau
Jaar
2009

Doelstelling

VvAA positioneren als dé warme ledenclub voor de (para)medische wereld die - bemand en bevrouwd door 800 servicegerichte professionals - voor iedere beroepsgroep en voor iedere fase in elke (para)medische loopbaan de juiste dienstverlening in huis heeft.

Doelgroep

Alle zorgprofessionals, werkzaam in de gezondheidszorg, die behoefte hebben aan de kennis, de service en de zekerheid van een betrouwbare ledenorganiastie op die gebieden waar de (para)medicus zelf niet in thuis is. Media- & Middelenstrategie: Om de positionering vorm te geven is voor VvAA een compleet nieuwe huisstijl inclusief een nieuw logo ontwikkeld. Om de naambekendheid te vergroten is een corporate campagne ontwikkeld. Hiervoor zijn advertenties in landelijke bladen en magazines, radio op de landelijke zenders en online bannering ingezet. Voor de verdieping van de producten heeft VvAA een nieuwe corporate- en segmentbrochurelijn opgezet en is een geheel vernieuwde website gebouwd. Ook bij cardiologen zorgen we dat financieel alles klopt. Ook cardiologen komen namelijk bij VvAA voor een complete scan van hun financiële situatie. Voor het opsporen van onzuiverheden in een arbeidovereenkomst, het pinpointen van een financiële stoornis of als hij een fiscaal vraagstuk op het hart heeft. De cardioloog prefereert VvAA niet voor niets boven een willekeurige bank of fiscalist.

Media- en middelenstrategie

Om de positionering vorm te geven is voor VvAA een compleet nieuwe huisstijl inclusief een nieuw logo ontwikkeld. Om de naambekendheid te vergroten is een corporate campagne ontwikkeld. Hiervoor zijn advertenties in landelijke bladen en magazines, radio op de landelijke zenders en online bannering ingezet. Voor de verdieping van de producten heeft VvAA een nieuwe corporate- en segmentbrochurelijn opgezet en is een geheel vernieuwde website gebouwd. Ook bij cardiologen zorgen we dat financieel alles klopt. Ook cardiologen komen namelijk bij VvAA voor een complete scan van hun financiële situatie. Voor het opsporen van onzuiverheden in een arbeidovereenkomst, het pinpointen van een financiële stoornis of als hij een fiscaal vraagstuk op het hart heeft. De cardioloog prefereert VvAA niet voor niets boven een willekeurige bank of fiscalist.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken