Getronics Consulting is in de nieuwe merkstrategie van Getronics het premium brand met als positionering: architects of the invisible. Getronics Consulting wil zich profileren als een belangrijke ICT-dienstverlener op de grootzakelijke markt. De campagne moet consultants aanspreken die beschikken over competenties om deze doelstelling te kunnen verwezenlijken.
Ervaren ICT-consultants zoals professionals en experts - bij voorkeur op WO-niveau - die de top van Nederlandse organisaties en hun medewerkers willen helpen om beter te presteren.
Consultants van Getronics Consulting worden geïnterviewd door bekende journalisten. In een open vraaggesprek geven zij hun visie op het vak. De video-opnames zijn te zien op de site van Getronics Consulting.
Laat de doelgroep warmlopen voor interviews. Plaats hiertoe advertorials in vak- en opiniebladen, en vul aan met bannering in de vorm van trailers. Geïnteresseerden krijgen na het zien van de interviews de mogelijkheid naar de vacaturesite te gaan.
Hoofdsponsor
Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken