In één hap zomer!

In één hap zomer!

Categorie
Fast Moving
Adverteerder
OLA - Unilever
Bureau
Art of Branding
Jaar
2012
Paginanummer
340

Doelstelling

Samen met de consument vieren dat de zomer van start is gegaan door middel van een jaarlijks terugkerende campagne rondom zomertijd. Daarnaast de OOH locaties overtuigen om hun vriezers vroeg in het jaar te vullen en naar buiten te plaatsen, zodat de consument eerder wordt gestimuleerd om een OLA ijsje te kopen.

Doelgroep

Alle ijsliefhebbers van Nederland.

Concept

Zodra mensen hun eerste ijsje hebben gegeten, is dat vaak voor hen emotioneel het begin van de zomer. In het weekend van 24-25 maart 2012 vierde OLA daarom het ingaan van de zomertijd. In een pop-up store, genaamd de OLA Summer Ride, werd je meegevoerd naar een vrolijke, kleurrijke wereld. Tegelijkertijd konden er op verschillende locaties door het hele land de nieuwste OLA ijsjes geproefd worden. Volgens OLA is de zomer namelijk pas echt van start gegaan wanneer je de eerste hap van je OLA ijsje hebt genomen; in één hap zomer!

Media- en middelenstrategie

Spreads in Spits/Metro, NU.nl take-overs, Website, Facebook, Twitter, Abri's, POS, TVC, Event: De OLA Summer Ride.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken