In de Kas kan alles

In de Kas kan alles

Categorie
Corporate, Employer Branding & Internal Communication
Adverteerder
Kom in de Kas
Bureau
INZICHT Communicatie
Jaar
2011
Paginanummer
80

Doelstelling

De Nederlandse Glastuinbouw bekendheid geven als een bedrijfstak waar meer spannende, interessante en leuke dingen gebeuren dan je denkt. Specifiek, gezinnen uitnodigen voor de open dagen van de Nederlandse kassen.

Doelgroep

Gezinnen met kinderen in de leeftijdscategorie 6-12 jaar, woonachtig in de regio.

Concept

De Glastuinbouwsector wordt gezien als ouderwets en oninteressant. Eenmaal per jaar laten we het publiek kennismaken met de spannende wereld in de kas. Door nadruk te leggen op het innovatieve karakter van de kas, en de bewijsvoering direct in aantrekkelijk woord en beeld te vertalen, worden ouders en kinderen uitgedaagd om te ontdekken wat er allemaal kan in de kas.

Media- en middelenstrategie

Gezien het regionale karakter van Kom in de Kas en de keuze voor uitdagende beelden is bewust gekozen voor een regionale printinzet. Outdoor en krantenadvertenties worden ondersteund met een grootschalig PR offensief en een regionaal perspakket inclusief radio. Daarnaast wordt gebruikt gemaakt van POS en de website www.komindekas.nl
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken