Imperatore

Boretti / vOSCH communicatie-adviesbureau

Bekijk deze campagne op pagina 202 van het SAN Jaarboek 2010.

Adverteerder
Boretti
Titel
Commercial
Bureau
vOSCH communicatie-adviesbureau
Account
Kees Snellen
Art
Huub van Osch
Strateeg
Vincent Coster
Opdrachtgever
Bob Brilman
Film/Productiemaatschappij
Paradise Studios
Editor
Michiel de Wit
Muziek
Artichoque
Fotografie
Dré Wouters Fotografie
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van Boretti
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van vOSCH communicatie-adviesbureau
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Durables
Meer Durables inzendingen

Durables

Doelstelling

Het ontwikkelen van een introductiecampagne voor een nieuwe toplijn van Boretti genaamd 'Imperatore'. Deze lijn van zeer luxe keukenapparatuur behelst: gasfornuizen, koelsystemen en afzuigunits van hoogwaardig RVS.

Doelgroep

A/B1, 35-55 jaar, zowel mannelijk als vrouwelijk. Persoonlijkheid: ambitieus, autoritair en dwingend.Vrouwen als traditionele doelgroep en mannen omdat deze zich voelen aangetrokken tot gadgets als deze semi professionele apparatuur.

Strategie/Concept

In het eerste deel van de commercial zien we een Boretti Imperatore keuken 's nachts met maanlicht.Daarna wordt snel de aandacht getrokken naar het fornuis waarvan de oven en gasbranders automatisch opstarten, ondersteund door het geluid van een startende Maserati.

Media- en middelenstrategie

Een drietrapsmailing als uitnodiging voor het introductie-event waar ook de commercial werd vertoond. Tevens heeft de commercial in het Arthouse bioscoopcircuit gedraaid. Aanvullend is er een luxe brochure en een website ontwikkeld.

Ga naar de campagnesite

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen