imagine calling with a top model

Samsung Mobile / Leads Communicatie

Bekijk deze campagne op pagina 205 van het SAN Jaarboek 2006.

Adverteerder
Samsung Mobile
Titel
Samsung Ladyphones: E870, E500, D830
Bureau
Leads Communicatie
Account
Melchior Pons, Denis Ploeg
Copy
Raoul Bakker
Art
Lodewijk van der Peet
Strateeg
Melchior Pons, Denis Ploeg
Opdrachtgever
Paul Wilkens
Fotografie
Hans de Vries Model: Yfke Sturm
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van Samsung Mobile
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van Leads Communicatie
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Durables
Meer Durables inzendingen

Durables

Doelstelling

1) Creëren van awareness voor de nieuwe Samsung Ladyphones E870, E500 en D830 2) Call-to-action 3) Uitdragen merkwaarden stylish, sensuous, glamorous en distinctive.

Doelgroep

Modebewuste vrouwen, leeftijd 18-35 jaar, met gevoel voor stijl, design en mode.

Strategie/Concept

De Samsung Ladyphones positioneren als modieuze topmodellen binnen het Ladyphone segment door koppeling met Elite’s top model Yfke Sturm en designer Otazu.

Media- en middelenstrategie

Met mediapartner De Telegraaf een gebalanceerde mix van redactie en adverteren - offline en online -teneinde snel een zowel brede als specifieke doelgroep te bereiken. Een interactief programma met een aparte Samsung Fun Club verkiezing voor extra involvement van doelgroep en clubleden.

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen