IK WIL BOLLETJE

IK WIL BOLLETJE

Categorie
Fast Moving
Adverteerder
Bolletje
Bureau
S-W-H
Jaar
2008
Paginanummer
237

Nominatie 2008

Doelstelling

Rumour around the Bolletje brand.

Doelgroep

Boodschappers 20-49 met nadruk op vrouwen.

Concept

Bolletje begeeft zich in een markt waarin het steeds moeilijker is om jezelf als A-merk te blijven positioneren. Maar Bolletje heeft wel een wezenlijk onderscheid ten opzichte van de rest: Bolletje bedenkt en ontwikkelt namelijk continu leuke en verrassende producten. En in een markt waarbinnen zoveel aanbieders vragen om de aandacht van de consument, lukt het Bolletje keer op keer om op geheel eigen en verrassende wijze te adverteren.

Media- en middelenstrategie

Inhaken op actualiteit en anticiperen op redactionele aandacht is uitgangspunt van de mediastrategie. Dat houdt in dat Bolletje in haar strategie een aantal specifieke scenario’s heeft klaarliggen die kunnen worden ingezet indien opportuun. Waarbij timing en inzet cruciaal zijn voor het creëren van het juiste effect. Immers Bolletje staat als geen ander dicht bij de mensen, weet wat hen bezig houdt en dit precies op het juiste moment onder de aandacht te brengen.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken