Ik werk alleen met Bison

Bison / Alfred

Bekijk deze campagne op pagina 502 van het SAN Jaarboek 2010.

Adverteerder
Bison
Titel
Lijmen en Kitten
Bureau
Alfred
Account
Corine Tuinstra, Indira Balgobind
Copy
Aad Kuijper
Art
Patrick de Zeeuw
Strateeg
Marcel van Wing
Opdrachtgever
Tomas Poggio, Margot Haest
Film/Productiemaatschappij
Pink Rabbit (regie Ismaël)
Editor
Martin Heijgelaar
Muziek
Monc Music
RTV-producer
Sabine van Wechem
Fotografie
Michel Sohier van Peek Reclamefotografen
Illustraties
n.v.t.
In samenwerking met
n.v.t.
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van Bison
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van Alfred
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Vrije Tijd
Meer Vrije Tijd inzendingen

Vrije Tijd

Doelstelling

Maak duidelijk dat Bison staat voor kracht en kwaliteit en dat er daarmee maar één merk lijmen en kitten is voor de klussende Nederlander.

Doelgroep

De klusser

Strategie/Concept

Bison staat vanuit het merk DNA voor kracht. Dat zit al in het logo en de naam. Daarmee is het concept eigenlijk al geboren. Breng de Bison als symbool voor kracht tot leven en demonstreer dat hij de vertrouwde klusmaat is van iedere klusser. En demonstreer tegelijkertijd hoe effectief de producten zijn. Dat de Bison centraal staat, heeft ook het voordeel dat er eenheid wordt geschapen in de omvangrijke media/middelenmix van Bison. Een campagneproperty waarmee tv, maar ook alle folders, internet en POS tot een helder herkenbaar geheel worden gesmeed. Daarmee wordt de effectiviteit van het budget verhoogd én wordt er merkvoorkeur gecreëerd.

Media- en middelenstrategie

De Bison komt het beste tot leven in een audiovisuele omgeving. Daarom is gekozen voor tv als aanjager van de campagne en is deze doorvertaald naar print, online, instore en activaties in bouwmarkten.

Ga naar de campagnesite

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen