IK HOU VAN WATER

GEZAMENLIJKE OVERHEDEN FLEVOLAND EN HYDRON / Meyson Communicatie

Bekijk deze campagne op pagina 363 van het SAN Jaarboek 2005.

Adverteerder
GEZAMENLIJKE OVERHEDEN FLEVOLAND EN HYDRON
Titel
Waterbeleid 21ste eeuw in Flevoland
Bureau
Meyson Communicatie
Account
William Elegeert
Copy
Jeanet Verweij art Vincent Vermeij
Strateeg
William Elegeert
Opdrachtgever
GEZAMENLIJKE OVERHEDEN FLEVOLAND EN HYDRON, ANDREA BLES
Film/Productiemaatschappij
Florial Productions
Fotografie
Marco Keijzer
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van GEZAMENLIJKE OVERHEDEN FLEVOLAND EN HYDRON
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van Meyson Communicatie
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Non-Profit & Overheid
Meer Non-Profit & Overheid inzendingen

Non-Profit & Overheid

Doelstelling

Op een begrijpelijke manier informeren over de inhoud en achtergrond van het nieuwe waterbeleid in Flevoland.

Doelgroep

Primair: iedereen die in Flevoland woont en/of werkt. Secundair: bestuurders en beleidsmakers in Flevoland en bij omringende provincies en waterschappen.

Strategie/Concept

Omwille van het solidariteitsgevoel rondom het Waterbeleid 21-ste eeuw focust de campagne op kennis en houding van de doelgroepen. Omdat niet iedereen dezelfde interesses heeft of doelbewust op zoek is naar informatie over het onderwerp, is de manier van communiceren naast informatief ook leuk en/of interessant. Er wordt gebruik gemaakt van testimonials om bij te dragen aan snelle acceptatie en solidariteit met het beleid.

Media- en middelenstrategie

Multimediaal (o.a. internet, radio, print). De campagne heeft een duidelijke start (kick-off op Valentijnsdag) en combineert traditionele media (zichtbaar) en non traditionele media (rumour).

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen