IK HOU VAN WATER

IK HOU VAN WATER

Categorie
Non-Profit & Overheid
Adverteerder
GEZAMENLIJKE OVERHEDEN FLEVOLAND EN HYDRON
Bureau
Meyson Communicatie
Jaar
2005
Paginanummer
363

Doelstelling

Op een begrijpelijke manier informeren over de inhoud en achtergrond van het nieuwe waterbeleid in Flevoland.

Doelgroep

Primair: iedereen die in Flevoland woont en/of werkt. Secundair: bestuurders en beleidsmakers in Flevoland en bij omringende provincies en waterschappen.

Concept

Omwille van het solidariteitsgevoel rondom het Waterbeleid 21-ste eeuw focust de campagne op kennis en houding van de doelgroepen. Omdat niet iedereen dezelfde interesses heeft of doelbewust op zoek is naar informatie over het onderwerp, is de manier van communiceren naast informatief ook leuk en/of interessant. Er wordt gebruik gemaakt van testimonials om bij te dragen aan snelle acceptatie en solidariteit met het beleid.

Media- en middelenstrategie

Multimediaal (o.a. internet, radio, print). De campagne heeft een duidelijke start (kick-off op Valentijnsdag) en combineert traditionele media (zichtbaar) en non traditionele media (rumour).
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken