Ik heb je gemist

GlaxoSmithKline Consumer Healthcare - Sensodyne / G2 Netherlands

Bekijk deze campagne op pagina 237 van het SAN Jaarboek 2011.

Adverteerder
GlaxoSmithKline Consumer Healthcare - Sensodyne
Titel
Tandpasta
Bureau
G2 Netherlands
Account
Tamara Bruinstroop, Edgar Rijnders, Martijn Willemse, Arjen Bultje
Copy
Jeroen Flink, Steven Bodoux
Art
Jeroen de Snoo, Hugo van de Hoef, Bart te Riele, Paul Bartels (design)
Strateeg
Sjoerd Goderie
Opdrachtgever
Jeroen Provoost, Ineke van den Bemt
Film/Productiemaatschappij
A cow says moo
Fotografie
Fulco Smit Roeters
In samenwerking met
Energize
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van GlaxoSmithKline Consumer Healthcare - Sensodyne
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van G2 Netherlands
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Fast Moving
Meer Fast Moving inzendingen

Fast Moving

Doelstelling

Nieuwe gebruikers aantrekken tot de therapeutische tandpasta categorie en activeren om actie te ondernemen tegen gevoelige tanden. Focus ligt op het stimuleren van trial Sensodyne Rapid bij 125.000 Nederlandse vrouwen en 75.000 vrouwen in België.

Doelgroep

Vrouwen 20-49 die gemiddeld tot vaak last hebben van gevoelige tanden. Zij gebruiken een normale tandpasta en vermijden eten/drinken waar zij voorheen van konden genieten omdat dit pijn kan veroorzaken.

Strategie/Concept

We introduceren online de 60 seconden chef die dmv receptenfilmpjes van max. 60 seconden laat zien wat voor heerlijks je allemaal hebt gemist. 60 seconden is ook precies de tijd waarbinnen SSD Rapid werkzaam is. Verder de wedstrijd 'Wat heb jij gemist' met kans op een bezoek van de 60 sec. chef.

Media- en middelenstrategie

Online,TV en print. Om awareness en impact te genereren een mix van videobannering en pre-roll op YouTube en (recepten)sites gericht op vrouwen. Daarnaast advertorials om de wedstrijd 'Wat heb jij gemist' aan te jagen ondersteund met 1/1 print en shopping.

Ga naar de campagnesite

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen