Ik ga voor acute zorg.

Ik ga voor acute zorg.

Categorie
Corporate
Adverteerder
MAASTRICHT UMC+
Bureau
Morres & Company | Creatieve Verbinders
Jaar
2021
Paginanummer
129

Doelstelling

Werving van zorgmedewerkers voor de opleiding Basis Acute Zorg. De campagne moet op korte termijn 50 medewerkers opleveren, in lijn zijn met het employer brand van Maastricht UMC+ en conceptueel duurzaam zijn voor vervolgcampagnes.

Doelgroep

1. Mbo- en hbo-studenten verpleegkunde die zich willen ontwikkelen in de acute zorg.
2. Zorgmedewerkers die zich willen specialiseren binnen het acute cluster.

Merkomschrijving

Het Maastricht UMC+ is een samenwerkingsverband tussen het academisch ziekenhuis Maastricht en de Faculty of Health, Medicine and Life Sciences van de Universiteit Maastricht. Kerntaken zijn: topreferente en topklinische patiëntenzorg, wetenschappelijk onderzoek, onderwijs en valorisatie.

Concept

De druk op de zorg is gigantisch. Media spreken over verzuim en verloop binnen de sector. Dat vraagt iets van de doelgroep. Die is niet op zoek naar 'werk', maar naar een doorvertaling van passie naar werk. Centraal staan BAZ-studenten die hun passie delen en er echt voor gaan. Creatief doorvertaald naar beweegredenen om te kiezen voor de Basis Acute Zorg.

Media- en middelenstrategie

Landingspagina. Radio. Outdoor. Online advertising. Social. Print. PR. Narrowcasting.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken