Ik doe het My Way.

Ik doe het My Way.

Categorie
Non-Profit & Overheid
Adverteerder
Verkeersonderneming
Bureau
Roorda Reclamebureau
Jaar
2011
Paginanummer
414

Doelstelling

Tien procent minder automobilisten in de spits op de A15 tussen knooppunt Vaanplein en de Maasvlakte.

Doelgroep

Primair automobilisten die in de Rotterdamse haven werken en secundair werkgevers in de haven.

Concept

Steeds meer mensen willen flexibel zijn in hun woonwerkverkeer, zowel qua tijd als qua vervoermiddel. Zo vermijd je de files in de spits en kun je rekening houden met andere belangrijke zaken in het leven. De campagne laat zien dat heel veel mensen hun vervoer inmiddels naar eigen inzicht regelen en spoort anderen aan om ook zo'n moderne en slimme werknemer te worden. Rotterdams icoon en havenambassadeur Lee Towers is de ideale ondersteuner van deze boodschap. Want hij deed en doet het al heel lang 'my way'.

Media- en middelenstrategie

De campagne startte met een 'mystery concert' van Lee Towers in de verbouwde hal van de Rotterdamse metro. Inzet van commercials op regionale tv en radio, outdoor en regionale online advertising om bereik te genereren en traffic te realiseren naar de website met reisadviezen, vervoersalternatieven en testimonials van werknemers en werkgevers. Sleutelhangers, 'windmeejacks' en andere middelen om mensen die al 'my way' reizen herkenbaar te maken op straat en binnen bedrijven.

Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken