Ik & Cordaan

Ik & Cordaan

Categorie
Corporate, Employer Branding & Internal Communication
Adverteerder
STICHTING CORDAAN
Bureau
Café Society
Jaar
2017
Paginanummer
95

Doelstelling

In een door schaarste gedomineerde markt Cordaan onderscheidend neerzetten als aantrekkelijke zorgwerkgever.

Doelgroep

Zorgprofessionals in de regio Amsterdam. Deze groep wordt overstelpt met mooie aanbiedingen en campagnes die hen aanspreken op hun hart voor de zorg.

Merkomschrijving

Cordaan is de grootste zorgorganisatie voor langdurige zorg in Amsterdam. Cordaan stimuleert haar medewerkers tot groei en ontwikkeling met opleiding en loopbaancoaching.

Concept

De insteek van de campagne is 'Je komt tot bloei'. Dat bewijzen we door de echte verhalen van medewerkers te illustreren. In de uitingen plaatsen we hun handgeschreven groeipad in de vorm van het logo van Cordaan. In het hart staan zij zelf. Wie ze zijn en wie ze willen worden. Zo schetsen we een beeld van Sabine. En Ismaël. En Grachita. Het is aan jou & Cordaan.

Media- en middelenstrategie

Cordaan werkt elke dag met 6.000 medewerkers voor 20.000 cliënten in Amsterdam. Daarom is gekozen voor zichtbaarheid in het straatbeeld. Een rondrijdende tram, posters in bushokjes en op scholen, aangevuld met advertenties in het Parool en vakbladen. Daarnaast is de doelgroep getarget via FB, LinkedIn en jobboards.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken