IEDEREEN heeft mensenrechten.nl

COLLEGE VOOR DE RECHTEN VAN DE MENS / Roorda Reclamebureau

Bekijk deze campagne op pagina 259 van het SAN Jaarboek 2017.

Adverteerder
COLLEGE VOOR DE RECHTEN VAN DE MENS
Bureau
Roorda Reclamebureau
Account
Floortje Busch, Judit de Graaff
Copy
Willem Droog
Art
Joeri Jansen, Stefan Apswoude
Strateeg
Paul Sijtsma
Opdrachtgever
Marysha Molthof, Sevinc Keskin, Lieke Ploegman
Film/Productiemaatschappij
Victor Zwiers, TheBoardroom
Editor
Victor Zwiers
Muziek
Soundcircus
RTV-producer
Dhani Rahmanwan
Illustraties
Thomas Brouwer en Marlis Zimmermann
In samenwerking met
The Boardroom
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van COLLEGE VOOR DE RECHTEN VAN DE MENS
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van Roorda Reclamebureau
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Non-Profit & Overheid
Meer Non-Profit & Overheid inzendingen

Non-Profit & Overheid

Doelstelling

Naamsbekendheid van College voor de Rechten van de Mens vergroten en iedereen bewust maken van het belang van mensenrechten in Nederland.

Doelgroep

Iedereen in Nederland.

Strategie/Concept

Campagnes over mensenrechten gaan vaak over verre landen met dictatoriale regimes. Hier in Nederland zijn we ons minder bewust van het belang van onze eigen mensenrechten. Daarom benadrukt deze campagne dat iedereen hier dezelfde mensenrechten heeft ongeacht je mogelijke beperking, afkomst, religie, sekse of geaardheid. Door de URL in de pay off mee te nemen, wordt de kernboodschap: Iedereen heeft mensenrechten.nl

Media- en middelenstrategie

Met een beperkt budget kiezen we ervoor om vooral zichtbaar te zijn op relevante momenten. Daarom start de campagne op 10 december (de dag van de mensenrechten) op de landelijke tv en social media. Daarnaast zijn er banners, advertenties en posters die inhaken op relevante momenten en onderwerpen.

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen