Iedereen een Rembrandt

Iedereen een Rembrandt

Categorie
Vrije Tijd
Adverteerder
BANKGIRO LOTERIJ RIJKSMUSEUM MAURITSHUIS
Bureau
MPG.
Jaar
2019

Doelstelling

Breng Rembrandt op een laagdrempelige wijze onder de aandacht bij miljoenen Nederlanders en vergroot de algemene interesse in deze Hollandsche meester.

Doelgroep

De Nederlander die niet of nauwelijks musea bezoekt.

Strategie/Concept

De persoon Rembrandt, in het leven van nu. Niet alleen over zijn geniale werk, maar juist rondom zijn persoonlijkheid, karakter en leven. Want iedereen heeft wel íets van hem in zich. 'IedereeneenRembrandt': een sterke en speelse mix van aansprekende content bestaande uit verhalen, beelden, illustraties, events, spelletjes, wedstrijden, video, activaties, kortingsacties en audio.

Media- en middelenstrategie

Een brede en snelle opbouw in bereik met een landelijke h-a-h-krant (incl. winactie met Rembrandt-print), tv en activaties in het land (Rembrandt on tour). Als preroll op grote online kanalen, als website en op social (#rembrandtindemand). Inzet BN'ers en activatie op Koffietijd/5u live.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken