IBM Company Challenge

IBM Company Challenge

Categorie
Business-to-Business
Adverteerder
IBM Nederland B.V.
Bureau
Ogilvy Amsterdam
Jaar
2010
Paginanummer
52

Nominatie 2010

Doelstelling

MKB laten weten dat IBM en haar Business Partners elke uitdaging oplossen.

Doelgroep

Bedrijven onder de 1.000 fte.

Concept

Samen met IBM's brede kennis en portfolio kunnen Business Partners elk probleem oplossen. Een MKB competitie maakte dit duidelijk: stuur je grootste uitdaging en ontvang 3 oplossingen. Kies hieruit de beste en ding mee naar de hoofdprijs: €30.000 startkapitaal voor de implementatie. Dit werd aantrekkelijk en simpel gecommuniceerd door middel van interactieve video. Zo werd op de site en via banners alles gepresenteerd door IBM's midmarket leader zelf.

Media- en middelenstrategie

Voor de Challenge is samengewerkt met LinkedIn. Dit resulteerde in een primeur: de eerste businesscompetitie op deze populaire netwerksite in Nederland. Met optimale targeting en sociaal effect. Want IBM, Business Partners én de doelgroep zijn er ruim vertegenwoordigd. Naast een actiesite en banners op LinkedIn waren er RSS-feeds, nieuwsbrieven, advertorials en veel free publicity.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken