I LOVE VERKEERSREGELS

I LOVE VERKEERSREGELS

Categorie
Non-Profit & Overheid
Adverteerder
MINISTERIE VAN VERKEER EN WATERSTAAT
Bureau
Roorda Reclamebureau
Jaar
2005
Paginanummer
385

Doelstelling

Deelnemers aan het openbare verkeer opnieuw motiveren om zich aan de verkeersregels te houden.

Doelgroep

Iedereen die deelneemt aan het verkeer.

Concept

We nemen het als collectief niet zo nauw met de regels en ook niet met de verkeersregels. Berispende overheidssignalen werken niet, het kennisniveau is immers allang verzadigd. Daarom een liefdesoffensief op gedragsniveau. Wie goed doet, goed ontmoet is hier de impliciete strekking.

Media- en middelenstrategie

Televisie- en radioreclame om het grote publiek te bereiken en billboarding langs de snelwegen ter herinnering en motivatie.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken