I EMPOWER, I UNLEASH, I FIGHT, I SAVE

I EMPOWER, I UNLEASH, I FIGHT, I SAVE

Categorie
Business-to-Business
Adverteerder
HOLMATRO RESCUE EQUIPMENT B.V.
Bureau
Martijn Rijken Independent Creative Lead
Jaar
2020
Paginanummer
115

Winnaar 2020

Doelstelling

Holmatro wil zich blijven positioneren als wereldmarktleider en innovator in redgereedschappen. Ook wil Holmatro de merkbetrokkenheid verhogen en de nieuwe productlijn lanceren als 'best in class' in termen van kwaliteit en performance.

Doelgroep

Primair: inkopers (DMU's) en eindgebruikers bij brandweer- en hulpdiensten wereldwijd. Secundair: Dealers en salesteams wereldwijd.

Merkomschrijving

Holmatro ondersteunt klanten met hydraulische gereedschappen voor technische hulpverlening, industriële toepassingen en special tactics operaties.

Concept

De wereldwijde campagne voor de Pentheon-lijn herdefinieert de branchecode met een krachtig testimonialconcept. Door niet product of merk, maar echte first responders en slachtoffers centraal te stellen, creëren we een emotionele connectie met de eindgebruikers. De met zorg en respect in beeld gebrachte verhalen slaan een brug tussen mens, merk en product. De 'I' uit de campagnetitel staat namelijk voor doelgroep, product én merk.

Media- en middelenstrategie

Hoogwaardige crossmediale content bestaande uit een hoofdvideo, vier documentaires, productanimaties, applicatiefotografie, acht contentfunnels voor social, en print.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken