HYPOTHEKEN 1%

HYPOTHEKEN 1%

Categorie
Dienstverlening
Adverteerder
POSTBANK
Bureau
Leukwerkt Worldwide
Jaar
2005
Paginanummer
148

Doelstelling

De hypotheekmarkt is een ware vechtmarkt geworden. Het ene aanbod is nog spectaculairder dan het andere. Ook de Postbank wil in het belangrijke najaar uitpakken. Los van het aanbod is het een vereiste binnen al het hypotheekgeweld op te vallen.

Doelgroep

De Postbank heeft de afgelopen jaren veel hypotheekklanten gewonnen op de oversluitmarkt. Nu wordt ook de aanval ingezet op de transactiemarkt. Dus richten we ons op verhuizers.

Concept

De Postbank is inmiddels ook op de hypotheekmarkt bekend om zijn duidelijke no nonsens manier van bankzaken doen en met een bekend merksymbool, de blauwe leeuw. De kracht van de Postbank wordt dan ook ingezet. Een duidelijke aanbieding en een heel elftal blauwe leeuwen om de actie kracht bij te zetten.

Media- en middelenstrategie

Televisie en abri’s om het simpele aanbod krachtig duidelijk te maken naar een brede doelgroep. Advertenties, radio, dm en internet gaan dieper op het aanbod in en werken aan conversie. Bouwdoeken en events om de aandacht na een aantal campagneweken nieuw leven in te blazen.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken