Hypotheekselectie

Hypotheekselectie

Categorie
Dienstverlening Financieel
Adverteerder
SNS BANK
Bureau
Alfred International
Jaar
2018
Paginanummer
236

Nominatie 2018

Doelstelling

Versterk de positie van SNS als hypotheekaanbieder, en bewijs zo dat SNS een bank is die snapt waar de gewone Nederlander behoefte aan heeft.

Doelgroep

Gewone Nederlanders en Nederlanders die gewoon willen bankieren, in de markt voor een hypotheek.

Merkomschrijving

SNS is de normale, nuchtere, no-nonsense bank die het als eerste bank aandurft om ook hypotheken van andere aanbieders te adviseren.

Concept

De Hypotheek-campagne is onderdeel van de SNS-merkcampagne waarin TN'er Bart centraal staat. Als typische Nederlander neemt Bart zijn geldzaken serieus. Dus ook zijn hypotheek. Maar het vinden van de juiste hypotheek is een heidens karwei, waarbij je heel wat in kaart moet brengen. Aanbieders, voorwaarden, renteperiodes. Voor je het weet ben je het overzicht kwijt. En wat dan niet helpt voor een goede vergelijking, is dat banken alleen hun eigen hypotheek verkopen. SNS snapt dat je Nederland hier een beetje bij moet helpen. Daarom adviseert SNS niet alleen zijn eigen hypotheek, maar kun je er ook terecht voor hypotheken van andere aanbieders. Voor Bart blijkt dit een regelrechte eyeopener.

Media- en middelenstrategie

De gewone Nederlander bereiken we het best via tv en radio. De campagne is doorvertaald naar digital (OLV, bannering, website, social) en de winkelvoer.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken