Hygiëne helpt!

Edet en Libresse / Park

Bekijk deze campagne op pagina 236 van het SAN Jaarboek 2011.

Adverteerder
Edet en Libresse
Titel
Hygiëne artikelen
Bureau
Park
Copy
J-P Nieuwerkerk
Art
Jan Willem Baggerman
Strateeg
Tom Kniesmeijer
Opdrachtgever
Christine Voorma, Marian Smilde
Film/Productiemaatschappij
Pink Rabbit
Fotografie
Gabor Deak
In samenwerking met
Pink Rabbit, Merx
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van Edet en Libresse
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van Park
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Fast Moving
Meer Fast Moving inzendingen

Fast Moving

Doelstelling

Maak de MVO campagne relevanter voor merk en consument.

Doelgroep

Gebruikers van SCA merken Edet, Libresse (en ook TENA en Tork).

Strategie/Concept

Hygiëne is belangrijk. Niet alleen hier (thuis), maar ook daar (bijv. in Afrika). Daar is een goede hygiëne echt van levensbelang. Daarom helpen Edet en Libresse heel concreet met hygiëne in landen zoals Soedan en Niger. Dit onder de nieuwe noemer 'Hygiëne helpt!'. En als je een actieverpakking 'Kopen=helpen!' koopt, zorgen Edet en Libresse voor schooltoiletten en maandverband in Soedan.

Media- en middelenstrategie

TV-commercials, actieverpakkingen, internetplatform, advertenties, pr

Ga naar de campagnesite

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen