De geïntegreerde campagne maakt van Husselen een aanstekelijk fenomeen, met als basis een speciaal Husselnummer om mensen in alle media op gang te brengen. We starten met een PR offensief en het betrekken van de IKEA FAMILY leden. De pers ontvangt het Husselnummer via de speciale perskit. De CD geven we ook aan de IKEA medewerkers en als gratis download op de actiesite. In de TV commercial gaat een stel enthousiast Husselen. Abri’s tonen husselende mensen in het straatbeeld. Online advertising genereert bezoekers voor de actiesite waar je online kan Husselen alvorens thuis echt aan de slag te gaan. Bezoekers worden doorverwezen naar de IKEA site en planners. In de 12 IKEA vestigingen wordt gehusseld met banieren, posters en het Husselnummer op instore radio. In het restaurant kunnen bezoekers genieten van een tijdelijke Husselpot. Voor iedereen die na het Husselen meubels over heeft organiseert IKEA een Husselmarkt. Daar kunnen meubels geruild worden met andere Husselaars en biedt IKEA gratis nieuwe producten voor de deelnemers. Husselen wordt al snel een begrip met honderdduizenden mensen die experimenteren met hun interieur.