Een lancering waarin we op persoonlijke wijze mensen samenbrengen in een gezamenlijke toekomstvisie, met hulp van technologie.
18 september 2017 lanceerde Randstad Human Forward met een spectaculair event voor 3000 medewerkers. Drie grote schermen en een podium vormden het decor voor inspirerende optredens met de boodschap: 'Randstad gaat veranderen en samen maken wij werk van deze mooie toekomst'. Een emotionele film over de persoonlijke betrokkenheid waarmee intercedenten het verschil maken voor kandidaten en klanten versterkte deze boodschap, gevolgd door een spectaculaire onthullingsfilm die verleden, heden en toekomst samenbracht in Randstads merkidentiteit.
Startschot voor de volgende fase was een kick-off kit, o.a. bestaande uit een magazine en een interactieve mobile ervaring, die medewerkers de ochtend na het event per SMS ontvingen. De persoonlijke touch van Randstad medewerkers bracht de interactieve animatie tot leven en zorgde ervoor dat zij zich Human Forward eigen konden maken. Dit was tevens de eerste externe uiting - medewerkers deelden deze ervaring met externe contacten, digitaal of als uitvouwbaar boek, inclusief persoonlijk nawoord. Een mooie aanzet voor een gesprek over de toekomst.