Hubo

DGN Retail / Pluspoint

Bekijk deze campagne op pagina 462 van het SAN Jaarboek 2011.

Adverteerder
DGN Retail
Titel
Doe-het-zelf
Bureau
Pluspoint
Account
Hans Vermeulen, Jolanda Hoornsman, Marleen Vermeij
Copy
Erwin de Zwart
Art
Eric van Tatenhove
Strateeg
Ron Cijs
Opdrachtgever
Hans van Hooren, Carmen Silos, Karin Plant
Film/Productiemaatschappij
Artbox en NMtrix
Muziek
Recsound
Illustraties
Artbox
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van DGN Retail
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van Pluspoint
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Retail
Meer Retail inzendingen

Retail

Doelstelling

Propositie- en merkherkenning vergroten en de nieuwe pay-off 'overtref jezelf ' laden. Daarnaast klanten uit een groter gebied aantrekken én over de bühne brengen wat de kwaliteit van de Hubo ondernemers is en welk maatwerk zij kunnen leveren.

Doelgroep

Ervaren klussers met een grote creatieve ambitie. Hun huis staat voor wie zij zijn. Klussen is hun hobby.

Strategie/Concept

'Overtref jezelf' is niet slechts een pay-off. Het is het DNA van Hubo en de rode draad in alle uitingen. Wat je ook bedenkt, met Hubo aan je zijde is het mogelijk dit te realiseren en jezelf keer op keer te overtreffen.

Media- en middelenstrategie

TV: naams- en propositiebekendheid vergroten. De Klussy: de eerste glossy voor klussers (4x per jaar). Met als doel imago bouwen en vergroten propositiebekendheid. Speerpunten special (maatwerk producten): traffic genereren binnen een breder gebied. Reguliere actiefolder: traffic genereren onder bestaande en nieuwe klanten uit de directe omgeving. Instore communicatie: bevestiging van de propositie bij (nieuwe) Hubo klanten.

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen