HOW DEEP IS YOUR DIP

HOW DEEP IS YOUR DIP

Categorie
Geïntegreerde Communicatie
Adverteerder
UNILEVER NEDERLAND FOODS
Bureau
TBWANeboko
Jaar
2005
Paginanummer
338

Nominatie 2005

Doelstelling

Communiceer dat Cup-a-Soup je uit die bekende 4-uur-dip haalt.

Doelgroep

Iedereen die een druk leven heeft. Mensen op kantoor, maar ook iedereen met een druk gezins- of bijvoorbeeld sociaal leven.

Concept

Laat op de humoristische ‘Cup-a-Soup wijze’ situaties zien, waarin iemand met een behoorlijke 4-uur-dip wel een Cup-a-Soup zou kunnen gebruiken.

Media- en middelenstrategie

Op TV is het thema ‘How Deep Is Your Dip’ gelanceerd. Vervolgens is per medium een passende vertaling gemaakt en is op radio en internet zoveel mogelijk rond de klok van 4 gecommuniceerd. Naast radio, print en bannering, kon je op internet middels een spel zelf ontdekken hoe ‘deep’ jouw dip op dat moment is.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken