Hou Je Hoofd Koel

Hou Je Hoofd Koel

Categorie
Fast Moving
Adverteerder
Lipton Ice Tea
Bureau
Salto Marketing Industries
Jaar
2012
Paginanummer
332

Doelstelling

De penetratie van Lipton Ice Tea Sparkling verhogen

Doelgroep

15-25 jarige jonge actieve mensen

Concept

Hou Je Hoofd Koel. De campagne laat rond het EK Voetbal zien dat Wesley Sneijder met behulp van Lipton Ice Tea zijn hoofd koel houdt - ook onder de moeilijkste omstandigheden.

Media- en middelenstrategie

Een 360graden campagne gericht op awareness en conversation om (probeer)aankopen te realiseren. TV en outdoor worden ingezet voor awareness. Online, Facebook en Twitter om met de doelgroep te converseren en hen onderling te laten communiceren. POS in de vorm van een special edition verpakkingen, on pack promotie, sampling en instore communicatie om aankopen direct te stimuleren.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken