Ouderwetse imago afschudden en Schoonenberg neerzetten als de meest innovatieve audicien. En hiermee nieuwe (jongere) klanten trekken en bestaande bevestigen in hun keus.
Schoonenberg is één van de bekendste audiciens. Zij zijn met hun innovatiekracht in staat om klanten de meest geavanceerde hooroplossingen te bieden. Desondanks hebben zij en de gehele hoortoestellenmarkt een hopeloos ouderwets imago. Wat ervoor zorgt dat het gemiddeld zeven jaar duurt voordat mensen iets gaan doen aan hun gehoorprobleem. Tijd om daar verandering in te brengen.
Van apotheek voor bejaarden naar winkel van de toekomst.
Door innovatie en techniek aan een hoortoestel te koppelen, zetten we het hoortoestel in één klap neer als een ultramodern gadget. In de campagne zien we een energieke vrouw die Spotify streamt op haar hoortoestel, er direct mee belt en haar hoortoestel met een app afstemt op de omgeving. Het is horen zoals je nog nooit hebt gezien.